warning 35 2Hei! For å forbedre brukeropplevelsen på våre websider bruker vi cookies.

Syntel AS - Web
×
 x 

Handlekurv er tom
Shopping cart
Handlekurv er tom

Syntel leverer mobiltelefoni fra NextGenTel Mobil, mobile 4G tjenester til alle bedrifter

NextGenTel tilbyr Mobil Voice og Mobilt Bredbånd via Netcoms mobilnett. Vi benytter landets raskeste mobilnett, og i 2015 dobles utbyggingstakten.

I 2014 ble det driftsatt over tusen nye 4G stasjoner, og resultatet er at over 200 kommuner nå har 4G. Det betyr at over 70 prosent av befolkningen kan surfe med svært høye hastigheter på mobilen der de bor og ferdes. NetCom bygger også 3G-teknologi på samtlige nye 4G-stasjoner. Det betyr ny og bedre dekning der det ikke har vært dekning før, og forbedret dekning der NetCom har dekning allerede. Innen 2018 skal mobilnettet dekke 98 % av Norges befolkning.

Mobil Voice:

NextGenTels mobilabonnementer tilbyr markedets gunstigste priser kombinert med Fri Bruk abonnementer som gir ubegrenset bruk at tale, SMS og MMS til mobil og geografiske nummer i Norge. Noen av våre abonnementer inkluderer også fri bruk i Norden.

Mobilt Bredbånd:

NextGenTel tilbyr superraskt bredbånd over 4G, ta med deg kontoret over alt og vi gir deg opp mot 40 Mbit hastighet. Mobilt bredbånd gir deg faste forutsigbare kostnader. Når du eventuelt har brukt opp datakvoten kan du enkelt fylle opp mer data.

Tjenester som kan kombineres med NextGenTels mobile tjenester:

Mobilt sentralbord

Dette er en fleksibel løsning som tilbyr sentralbordtjenester i skyen både for bedriften og for hver enkelt bruker. Hver enkelt bruker for full tilgang til å administrere egen profil samt styre samtaler fra egen app på mobiltelefonen. Tjenesten kan kombineres med IP Telefoni.

Integrasjon mot Lync:

I en kombinasjon med NextGenTels Sip Trunk og NextGenTels Bedriftsnett kan vi knytte samtlige mobilbrukere sammen mot Lync. Løsningen tilbyr skybasert sentrabord kombinert med viderekobling til flere nummer for innkommende samtaler og et visningsnummer for utgående samtaler. (Se tjenestebeskrivelse for Sip Trunk)

Tjenester for Mobil Voice:

BankID:

Med BankID tilknyttet ditt mobile simkort ønsker vi deg velkommen til din nye digitale hverdag. BankID gir deg sikker identitet via din mobil og du får alltid tilgang til nettbanken din selv om kodebrikken ligger hjemme. Du kan også benytte BankID til å verifisere betalinger og identitet på internett.

Personsvar / Visual Voicemail:

Alle brukere får beskjeder rett til en innboks i mobiltelefonen, slik at du slipper å ringe personsvar for å høre den. Dette blir automatisk konfigurert når du setter SIM-kortet I telefonen. Hvis telefonen ikke støtter tjenesten får brukeren tilgang på vanlig personsvar.

Konferanse:

Hver bruker kan sette opp en konferanse på inntil 5 personer, brukeren kan ringe opp en mobiltelefon eller fastnummer uavhengig av operatør.

Samtale venter:

Gir brukeren mulighet til å sette en samtale på vent mens man besvarer en annen. Da slipper brukeren å få opptatt signal. Tjenesten kan deaktiveres

Viderekobling:

Gir mulighet til å viderekoble mobilnummeret til et annet nummer, dette gir brukeren mulighet til å besvare samtalen på en annen enhet.

Tvillingsim:

Hvis brukere har flere telefoner så kan man benytte tvillingsim. Alle samtaler vil bli sendt til begge mobiltelefoner og bruker kan velge hvilken telefon som det skal besvares anrop på. BankID, MMS og kjøp av innholdstjenester kan kun gjøres fra hoved simkort.

Datasim:

Eget datasim knyttet til mobilabonnementet og datapakken som dette abonnementer inneholder.

Prioritets sim:

NextGenTel tilbyr prioritets simkort til bedrifter og organisasjoner forbundet med rikets sikkerhet og særlig samfunnsviktige oppgaver. Formålet med tjenesten er å bedre samfunnets evne til å håndtere ulykker og krisesituasjoner ved å gi utvalgte brukere fortrinnsrett på tilgjengelig kapasitet i nettet.

EU pakker:

For brukere som har jevnt forbruk i EU kan men kjøpe trafikkpakker til fast lav månedsavgift.

Full fart:

Mulighet til å oppgradere abonnementet til full fart som gir hastigheter opp mot 40 Mbit.

Ekstra Datakvote:

Har brukeren brukt opp all data på abonnementet i perioden kan man enkelt fylle på med en ekstra datakvote i perioden.

Tjenester for Mobilt bredbånd:

M2M:

NextGenTel M2M simkort er pinløse simkort som kan benytte i håndholdte terminaler, GPS trackere etc. Vi tilbyr også direkte løsning mot NETS for betalingsterminaler.

Om Syntel AS

Syntel AS har som mål å hjelpe bedrifter med å anskaffe brukervennlige og funksjonelle produkter som effektiviserer hverdagen for de ansatte.

KONTAKT OSS

Telefon +47 21093456

salg@syntel.no
shop@syntel.no
faktura@syntel.no
support@syntel.no

Syntel AS
Gaupeveien 27A
1914 YTRE ENEBAKK

KUNDESUPPORT

Åpningstider kundesupport

Hverdager 08:00-16:00

Telefon: +47 21093456
E-post: support@syntel.no

Fjernsupport: Trykk her

SALGSAGENTER

Forhandlere og salgsagenter søkes.
For mer info trykk her.
Ta kontakt på forhandler@syntel.no