Velkommen til Syntel AS
Syntel AS ble stiftet i 2015 som følge av et samarbeid mellom UCIT Services AS, Axesenso AS og KJBC AS som i mange år hver for seg har levert systemer for Unified Communications. Sammen vil vi utgjøre et bedre tilbud enn tidligere.
Syntel AS vil ha fokus på systemer for dialog mellom mennesker i bedrifter. Stikkordene er Unified Comunication, Videokonferanse, Messaging (chating), applikasjonsdeling, dokumentdeling, fjernstyring, SMS, Epost, etc.
Syntel AS vil også ha fokus på tilknyttede støttefunksjoner relatert til dialogformene nevnt ovenfor. Dette vil være samhandling med CRM systemer, opptak av telefonsamtaler, Call Center og Kontakt senter.
Syntel AS er distributør i Norge for systemer fra SpliceCom Ltd (England). I samarbeid med UCIT Services AS fungerer vi også som distributør av systemer fra Swyx Solutions (Tyskland). Vi forhandler også systemer fra andre leverandører.
----------------------------------------
Syntel AS har som mål å tilby bedriftskunder tilgang til data og telefoni produkter som effektiviserer arbeidsdagen til de ansatte. En del av en effektiv hverdag er blant annet å kunne forholde seg til så få leverandører som mulig.
Vi kan derfor tilby et bredt spekter av produkter og tjenester.
Unified Communication
Dette er neste generasjon telefonsystem. Disse systemene er 100% basert på programvare og kan kjøres direkte på servere. Brukere kan benytte en klient på datamaskinen, en bordtelefon eller en mobiltelefon (en kombinasjon av alle tre er også mulig). Unified Communication (eller samordnet kommunikasjon) vil gi bedriften en effektiv arbeidsflyt mellom tale, video og øvrige IT-systemer.
SMS
De fleste mobilabonnementer har nå fri bruk av SMS. Utnytt dette ved å effektivt sende og motta SMS fra din egen telefon direkte i nettleseren.
Epost
Gjør epost tilgjengelig overalt. Med Office 365 fra Microsoft eller Google Apps kan bedriftens eget domene integreres med skytjenestene til disse kjente leverandørene.
Videokonferanse
Vi dekker bedriftens behov på alt fra enkel videosamtale mellom to ansatte til dedikerte videokonferanserom.
Applikasjonsdeling
Arbeid effektivt med delt skjermvisning mellom flere deltagere.
Dokumentdeling
Med Office 365 eller Google Apps kan ansatte enkelt samarbeide i dokumenter direkte i nettleseren. Alt lagres forløpende og automatisk, og man unngår å miste det man har jobbet med fordi man glemmer å lagre.
Fjernstyring
Drift og support av bedriftens datamaskiner utføres direkte fra Syntel AS for rask responstid på henvendelser.