warning 35 2Hei! For å forbedre brukeropplevelsen på våre websider bruker vi cookies.

Syntel AS - Web
×
 x 

Handlekurv er tom
Shopping cart
Handlekurv er tom

Et typisk CRM-system inneholder både kunderegister og kundedialog, og hjelper til å med å finne muligheter du ellers ikke ville kunne se. Systemet kan levere analyser av de mest lønnsomme kunder og produkter. Systemet gjør det også enklere om flere personer behandler samme kunde, da historikk i form av notater er tilgjengelig for alle i bedriften uansett hvilken ansatt som har lagt inn informasjonen.

Markedet for CRM-systemer preges av en rekke mindre aktører, og i Norge er Visma og SuperOffice dominerende.

Eksempler på internasjonale dominerende aktører er Salesforce.com, SAP, Oracle og Microsoft.

Salesforce.com var langt foran de andre med å tilby brukeropplevelsen gjennom nettleseren istedetfor via en nedlastet og installert applikasjon.

En utfordring med CRM-systemer er implementering. Det er faktisk normalen at mer enn 10 prosent av sluttbrukerne i en virksomhet ikke bruker CRM-systemet. Ved hjelp av samhandling med bedriftens kommunikasjonsløsning kan bruken av CRM gjøres enklere og terskelen blir lavere for de ansatte til faktisk og aktivt benytte CRM systemet.

Samhandling mellom kommunikasjonsløsningen og CRM

En samordnet kommunikasjonsløsning (Unified Communication) fra Syntel er utviklet spesielt for samhandling med CRM systemer og katalogtjenester. Derfor er det enkelt å komme igang.

    

Velg system å koble til                        Legg inn brukernavn og passord       Søk direkte i CRM systemet

Ved innkommende samtaler vil ringeklienten gi oversikt over hvilket CRM system eller katalog kontakten ligger inne i, og kontaktkortet kan åpnes ved å trykke direkte på ikonet.

I tillegg til samhandling med CRM, gir vår ringeklient også samhandling med alle Windows program.

  • Når tekst som kopieres til utklippstavlen inneholder et telefonnummer får man valget om å ringe nummeret.
  • Ringekliente gjør om telefonnummer på web sider til en lenke. Klikk på lenken for å ringe.
  • Felter i applikasjoner som inneholder telefonnummer vil automatisk få et ikon man kan trykke for å ringe.
  • Analyserer innholdet i feltet som er valgt i en applikasjon. Inneholder det et telefonnummer vil et ikon for å ringe automatisk komme opp.

 

                       

                                

 

 

Om Syntel AS

Syntel AS har som mål å hjelpe bedrifter med å anskaffe brukervennlige og funksjonelle produkter som effektiviserer hverdagen for de ansatte.

KONTAKT OSS

Telefon +47 21093456

salg@syntel.no
shop@syntel.no
faktura@syntel.no
support@syntel.no

Syntel AS
Gaupeveien 27A
1914 YTRE ENEBAKK

KUNDESUPPORT

Åpningstider kundesupport

Hverdager 08:00-16:00

Telefon: +47 21093456
E-post: support@syntel.no

Fjernsupport: Trykk her

SALGSAGENTER

Forhandlere og salgsagenter søkes.
For mer info trykk her.
Ta kontakt på forhandler@syntel.no