warning 35 2Hei! For å forbedre brukeropplevelsen på våre websider bruker vi cookies.

Syntel AS - Web
×
 x 

Handlekurv er tom
Shopping cart
Handlekurv er tom

 

SuperOffice CRM

   

SuperOffice og  SwyxWare 

Samhandling mellom telefoni og SuperOffice bidrar til å effektivisere prosjekt- og kundebehandling samt å øke salgspotensialet. Å sikre at informasjon blir lagt inn i CRM miljøet kan være en utfordring for mange. Da er det viktig å vite at informasjon om alle telefonsamtaler blir lagt inn i SuperOffice databasen på samtaletidspunktet.

CRM systemet starter ved telefonsamtalen.  Aktivitet for annrop inn og ut etableres på kundekortet i SuperOffice ved samtalestart og opplysninger om samtalen kan i sann tid registreres på aktiviteten. Lydopptak av samtalen kan legges inn på kontaktkortet i SuperOffice noe som gir førstehånds kunnskap om samtalen og øker CRM systemets kvalitet.

Funksjoner i samhandlingsløsningen som gjør den til en del av bedriftens informasjonssystem: 

Last ned Produktark. 

Oppslag i SuperOffice kontakter ved telefon inn. 
Oppretter "Telefon inn" aktivitet på SuperOffice kontakter hvor samtaledata registreres i sann tid.
Ringe direkte fra SuperOffice.
Oppretter "Telefon ut" aktivitet på SuperOffice kontakter hvor samtaledata registreres i sann tid.
Lydopptak av gtelefonsamtaler (inn/ut) lagres på SuperOffice kontakter.
Opprette "Tapt anrop" aktivitet på SuperOffice kontakter.
Håndtering av ukjente innringere.
Anropsliste i Telemonitor i SuperOffice.
Oppslag i elektroniske kataloger, eks. 1881.
Kredittsjekk mot Lindorff.
Både mobil-, fast- og PC-telefon.

 

Visma CRM

 


 
 

Visma og SwyxWare

Swyx er integrert med Visma.

Visma CRM har funksjoner for kobling mot telefoni (TAPI). SwyxWare er integrert med Visma CRM. Funksjonene i Visma CRM som er avhengig av telefoni, blir derved tilgjengelige.

Visma SuperOffice er integrert med SwyxWare.

Samhandling mellom telefoni og SuperOffice bidrar til å effektivisere prosjekt- og kundebehandling samt å øke salgspotensialet. Å sikre at informasjon blir lagt inn i CRM miljøet kan være en utfordring for mange. Da er det viktig å vite at informasjon om alle telefonsamtaler blir lagt inn i SuperOffice databasen på samtaletidspunktet.

CRM systemet starter ved telefonsamtalen.  Aktivitet for annrop inn og ut etableres på kundekortet i SuperOffice ved samtalestart og opplysninger om samtalen kan i sann tid registreres på aktiviteten. Lydopptak av samtalen kan legges inn på kontaktkortet i SuperOffice noe som gir førstehånds kunnskap om samtalen og øker CRM systemets kvalitet.

Funksjoner i samhandlingsløsningen som gjør den til en del av bedriftens informasjonssystem: 

Last ned Produktark. 

Oppslag i SuperOffice kontakter ved telefon inn. 
Oppretter "Telefon inn" aktivitet på SuperOffice kontakter hvor samtaledata registreres i sann tid.
Ringe direkte fra SuperOffice.
Oppretter "Telefon ut" aktivitet på SuperOffice kontakter hvor samtaledata registreres i sann tid.
Lydopptak av gtelefonsamtaler (inn/ut) lagres på SuperOffice kontakter.
Opprette "Tapt anrop" aktivitet på SuperOffice kontakter.
Håndtering av ukjente innringere.
Anropsliste i Telemonitor i SuperOffice.
Oppslag i elektroniske kataloger, eks. 1881.
Kredittsjekk mot Lindorff.
Både mobil-, fast- og PC-telefon.

 

MS Dynamics

     

MS Dynamics og SwyxWare

Swyx er integrert med MS Dynamics.

«CTI for MS-CR Mintegrasjon4,0» tilbyr et fleksibetl og brukervennlig grensesnitt mellom hussentral (PBX) Swyx og Microsoft Dynamics CRM-applikasjonen, for å fremskynde bruker /operatørens tilgang til klienten/informasjon om selskap.

Innkommendeanrop:
Automatisk oppslag
og visning av informasjon om den som ringer eller automatisk oppretting av en ny aktivitet knyttet til nummeret hvis sistnevnte mangler i MS-CRM.

Utgåendesamtaler:
Ring opp en korrespondent direkte gjennom Microsoft Dynamics CRM-grensesnittet, eller gjennom «CTI for MS-CRM integrasjon 4,0» søkefunksjonen.

Funksjoner:

Integrert søkemotor som gjør et avansert søk i Microsoft Dynamics CRM i henhold til navnet, telefonnumre, firma eller e-postadresse, beskrivelse, etc. ..

Parameterstyring av Microsoft Dynamics CRM applikasjonen for presentasjon og av etableringen av handlinger (aktivitet, hendelse, søk nummer på en nettside hvis det ikke er i Microsoft Dynamics CRM) i henhold til innringers identitet.

 

Maximiser "Ut av boksen"

       

Med Syntel UC CRM utvidelse kan systemet automatisk gjøre søk i kundebehandlingssystemet bedriften benytter.

Vi har direkte støtte for de fleste systemer på markedet og kan tilpasse oss de som ikke er støttet direkte.

Ved anrop vil det søkes etter innringers nummer i alle tilkoblede systemer, og man vil se i hvilket system innringer er funnet.

En samordnet kommunikasjonsløsning fra Syntel øker ansattes produktivitet og samarbeid.

Integrert med Microsoft Outlook, Lotus Notes og Google Kontakter

Ansatte kan få oversikt over hverandres tilgjengelighet (status) og man kan raskt sette egen status

Send internmeldinger (chat) direkte til en bruker

Tilgang til informasjon om innringer før samtale besvares

Effektiv håndtering av samtaler og enkelt å sette samtale over til andre brukere

Raskt å få oversikt over tapte anrop og enkelt å ringe tilbake

 

Eksempler på programmer som støttes av Syntel UC CRM:

•  Microsoft Outlook – 32bit

•  Microsoft Outlook – 64bit

•  Lotus Notes

•  Google Contacts

•  Google Places

•  Act!

•  Capita SIMS

•  ConnectWise

•  eGroupware

•  Goldmine

•  Maximizer

•  Microsoft Access

•  Microsoft Dynamics CRM

 

•  Microsoft Dynamics NAV

•  Netsuite

•  Sage 50 Accounts

•  Sages CRM

•  Sage SalesLogix

•  Salesforce

•  Sugar CRM

•  SuperOffice

•  vTiger

•  Zoho

•  LDAP Databases

•  ODBC Databases 

 

 

SuiteCRM

 

SuiteCRM i samhandling med Maximiser UC telefoni.

 

 

i samhandling med

 

  Syntel UC CRM tilbyr prisgunstig løsning for CRM (Customer Relation System) sammen med Maximiser UC telefoni.    

Bundle SuiteCRM og Maximiser UC telefoni gir synergi. Pris fra kr 98,- pr mnd pr bruker. (ex.mva)

 

Syntel UC effektiviserer og styrker kommunikajson med bedriftens omgivelser.

 SuiteCRM er et web basert CRM system.

Andre CRM Losninger

Andre CRM Løsninger  

Eksempler på programmer som støttes av Syntel UC CRM:


•  Microsoft Outlook – 32bit

•  Microsoft Outlook – 64bit

•  Lotus Notes

•  Google Contacts

•  Google Places

•  Act!

•  Capita SIMS

•  ConnectWise

•  eGroupware

•  Goldmine

•  Maximizer

•  Microsoft Access

•  Microsoft Dynamics CRM

•  Microsoft Dynamics NAV

•  Netsuite

•  Sage 50 Accounts

•  Sages CRM

•  Sage SalesLogix

•  Salesforce

•  Sugar CRM

•  SuperOffice

•  vTiger

•  Zoho

•  LDAP Databases

•  ODBC Databases 

Om Syntel AS

Syntel AS har som mål å hjelpe bedrifter med å anskaffe brukervennlige og funksjonelle produkter som effektiviserer hverdagen for de ansatte.

KONTAKT OSS

Telefon +47 21093456

salg@syntel.no
shop@syntel.no
faktura@syntel.no
support@syntel.no

Syntel AS
Gaupeveien 27A
1914 YTRE ENEBAKK

KUNDESUPPORT

Åpningstider kundesupport

Hverdager 08:00-16:00

Telefon: +47 21093456
E-post: support@syntel.no

Fjernsupport: Trykk her

SALGSAGENTER

Forhandlere og salgsagenter søkes.
For mer info trykk her.
Ta kontakt på forhandler@syntel.no